Betalning Elcykeltrim
Alla betalningar hos elcykeltrim.se hanteras av Klarna. Klarna erbjuder flera olika betalsätt som "betala direkt" via kort- och bankbetalning eller Swish, "betala senare" samt dela upp betalningen.
Vid frågor gällande betalningar kontaktar du Klarnas kundtjänst på webben eller genom deras app. Här finner ni deras villkor gällande Sverige. För övriga nordiska länder hittar du här: Finland, Danmark.
-
Hur kommer jag åt fakturan?
Fakturan skickas till den mejladress som angivits vid beställningen. Du kan även nå den via Klarnas APP eller hemsida.
För frågor om betalning eller fakturan kan du nå Klarna via telefon på 08-120 120 10 eller via deras chatt på Klarna Kundservice -
Jag har inte mottagit min faktura, hur går jag tillväga?
Alla fakturor hittar du på ditt konto hos Klarna som du kommer åt genom att logga in på deras hemsida eller app.
Fakturan skickas även från Klarna via e-post. Ibland kan dock mejl fastna i skräppostfilter. Finner ni inte den där kan ni kontakta oss på vår mejladress nedan så kan vi kolla upp vad som hänt samt skicka fakturan till er. Glöm inte att ange ditt ordernummer när ni kontaktar oss för snabbare hantering. -
Kan man byta betalningsalternativ efter beställning?
Tyvärr är det inte möjligt för oss att ändra betalningssätt efter ordern blivit lagd. Vi måste i sådana fall makulera beställningen så ni kan lägga en ny order med önskat betalsätt.
-
Kan jag betala med Swish?
Ja, det går att betala med Swish via Klarna checkout.